ZillaMetrics Chatbot for Lawyers (2024)

ZillaMetrics Chatbot for Lawyers (2024)

ارتباط سریع، مشخصه عملکرد خوب قانون است. اغلب، مشتریان نمی توانند کیفیت وکالت شما را قضاوت کنند یا درک خوبی از رتبه بندی نتایج آنها در مقیاسی از قابل قبول تا استثنایی ندارند. اما آن‌ها می‌دانند که در زمانی که به شما نیاز دارند در دسترس هستید یا خیر و چقدر طول می‌کشد تا پاسخ دهید. این واقعیت زمانی که آنها برای اولین بار از یک وکیل کمک می گیرند، صادق تر است.

فن‌آوری‌های وب، کمک‌های مجازی از راه دور و حتی هوش مصنوعی نحوه یافتن و تعامل مشتریان با شرکت‌های حقوقی و زمانی که انتظار دارند قادر به انجام این کار باشند را تغییر داده‌اند. از دیدگاه یک شرکت حقوقی، این اختلاف باعث افزایش هزینه و استرس، تلاش برای جلب نظر مشتریان بالقوه در هنگام جستجوی وکیل می شود و اطلاعات به موقع و مفیدی را ارائه می دهد.

به مشتریان بالقوه در زمان و مکانی که آماده هستند دسترسی پیدا کنید

هدف ZillaMetrics حذف مشکلات رایج در بازاریابی شرکت حقوقی و تولید سرنخ های با کیفیت بالا در یک بودجه معقول است. این به مشتریان تصویر واضحی از کارهایی که ZillaMetrics از طرف آنها انجام می دهد، می دهد. همه بدون نیاز به قرارداد.

در حالی که ZillaMetrics می تواند در بسیاری از بخش های بازاریابی قانونی، از جمله SEO، تبلیغات گوگل، و طراحی وب سایت کمک کند، ابزار Intake Chat آن یک تغییر دهنده بازی است. این روشی ساده و مقرون به صرفه برای جذب مشتریان بالقوه در زمان رسیدن آن مشتری به مشاغل ارائه می دهد. به عنوان یک ربات چت، کاملاً قابل تنظیم است، 24/7 در دسترس است و مقرون به صرفه است.

چت ورودی از ZillaMetrics تعامل را بدون شکستن بانک افزایش می دهد

ZillaMetrics به مشاغل در هر اندازه این قدرت را می دهد تا با مشتریان بالقوه با یک تجربه چت مقرون به صرفه و قابل تنظیم با تجربه ای بدون ریسک و بدون هزینه های پنهان، درگیر شوند.

مکالمات نامحدود با یک قیمت پایین

ابزارهای چت سنتی می توانند به سرعت گران شوند. فروشندگان اغلب 20 تا 35 دلار برای هر مکالمه، صرف نظر از کیفیت سرنخ، دریافت می کنند. ZillaMetrics این مدل قدیمی را نادیده می گیرد. آنها بدون توجه به تعداد تعاملات چت وب سایت شما، مبلغ ثابتی معادل 29 دلار در ماه دریافت می کنند. ZillaMetrics همچنین به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی چت ربات ایجاد و نگهداری کنید، به این معنی که می توانید چت بات های خود را سفارشی کنید، یکی را در یک صفحه وب در مورد آسیب های شخصی و دیگری را در صفحه ای در مورد قصور پزشکی ارائه دهید. همه با یک هزینه 29 دلاری در ماه.

بر اساس مدل قیمت گذاری سنتی چت، اگر فقط دو سرنخ در ماه دریافت کنید، همچنان با ZillaMetrics در مقایسه با رقبا پیشتاز خواهید بود.

تجربیات چت ارزش صحبت کردن را دارد

شرکت های حقوقی چت ربات های ZillaMetrics را در یک رابط ساده کشیدن و رها کردن ایجاد می کنند. بدون نیاز به برنامه نویسی یا برنامه نویسی. ZillaMetrics وعده می‌دهد که می‌توانید «در عرض چند دقیقه شروع کنید» و پس از ساخت، چت‌بات‌های شما «در عرض چند ثانیه» راه‌اندازی می‌شوند.

چت ربات های مختلف را برای صفحات وب مختلف ایجاد کنید، با هدف قرار دادن انواع مختلف سرنخ ها. علاوه بر طراحی جریان‌های سؤال، کسب‌وکارها می‌توانند حباب‌های چت ویدیویی و معرفی‌های ویدیویی را برای چت‌بات‌های فردی، در میان گزینه‌های دیگر، سفارشی کنند.

ویژگی های چت ورودی عبارتند از:

  • رزرو خودکار با استفاده از Google Calendar و Microsoft 365.
  • پشتیبانی از پرداخت از طریق Stripe.
  • نام تجاری سفارشی برای مطابقت با وب سایت شرکت حقوقی؛
  • عکس ها و فیلم های جاسازی شده؛
  • پشتیبانی از دانلود فایل ها و تصاویر (به عنوان مثالیا عکس تصادفات یا تخلفات رانندگی)؛
  • درخواست های قابل تنظیم برای انتقال از چت بات به تماس تلفنی یا مکالمه متنی. و
  • ادغام برای بررسی و نظرات با گوگل و فیس بوک.

علاوه بر این، ربات‌های گفتگوی ZillaMetrics از وب‌سایت‌های تلفن همراه در سراسر جعبه ابزار موبایل پشتیبانی می‌کنند تا به کسب‌وکارها کمک کنند تا تبدیل‌های پیشرو را در بین بازدیدکنندگان متمرکز بر گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند.

تجربه بدون ریسک

علاوه بر قیمت ثابت ساده، ZillaMetrics سایر هزینه های معمول بازاریابی دیجیتال را حذف می کند. آنها هیچ هزینه ای برای راه اندازی دریافت نمی کنند، نیازی به قرارداد ندارند و 100٪ ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.

ZillaMetrics و CallRail بینش بینش بی نظیری را ارائه می دهند

ZillaMetrics به کسب‌وکارها کمک می‌کند بفهمند این سرنخ‌ها از کجا می‌آیند، که به نفع تعامل بازاریابی آینده است. برای انجام این کار، ZillaMetrics با CallRail شریک شد و اولین ادغام مستقیم بین CallRail و محصول چت را ایجاد کرد.

به گفته مت برک، مدیرعامل ZillaMetrics، “هیچ ارائه دهنده چت در بازار وجود ندارد که توانایی ردیابی منبع بازاریابی هر سرنخ در چت را داشته باشد – این یک سیاهچاله بزرگ است.” پس از کشف تمایل بازار فعلی، ZillaMetrics راه حل خود را ایجاد کرد: “ما به یک چت وب سایت نیاز داشتیم که به طور خودکار هر سرنخ را ردیابی کند و به مشتریان ما این توانایی را بدهد که بفهمند بهترین سرنخ هایشان از کجا می آیند – چیزی در آنجا وجود نداشت، بنابراین ما خودمان را ساختیم.

اتصال چت ورودی از ZillaMetrics با CallRail به شما این امکان را می‌دهد که ببینید هر سرنخ چت از کجا می‌آید، خواه از Google Ads، Google Business، SEO یا هر منبع بازاریابی دیگری باشد.

همراه با CallRail، ZillaMetrics با محصولات نرم‌افزاری پیشرو در صنعت، از جمله Clio، Lawmatics، و MyCase و همچنین ابزار گردش کار Zapier ادغام می‌شود.

با برقراری ارتباط با مشتریان به موقع، قابل پیگیری و جذاب شروع کنید

ZillaMetrics با ارائه‌های بدون ریسک، ویژگی‌ها و هزینه‌های ثابت، راه را در کمک به شرکت‌های حقوقی برای استقرار یک راه‌حل ربات چت مقرون‌به‌صرفه و قابل تنظیم پیشروی می‌کند. برای یادگیری نحوه افزودن Intake Chat به وب سایت خود، از وب سایت ZillaMetrics دیدن کنید.

آخرین به روز رسانی در 15 آگوست 2024

منبع: https://lawyerist.com/news/zillametrics-chat-bot/

تحریریه مسکن وکیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *